Buse3555 Busra5354 benim cüce de aynı eliyle yüzünü kapatıyor her seferinde 25. Haftada yakalayabildik oda çapraz tam yüz de değil 😅
Niloyaaaaa Buse3555 evet kesinlikle ama inanın o kadar hızlı geçicek ki çok şaşıracaksınız 🥹🥰 zaten çok az gününüz kalmış 🥹 Rabbim bütün anne ve bebeklere sağlıkla sağsalim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
srguclu Buse3555 uygulamaya göre 25 💙 ama nedense o kadar sürmeyecek gibi geliyor bakalım 😂 ben beşiğini şimdiden kurdum acele mi ettim acaba?
Buse3555 srguclu bence iyi kurmuşsun ben 29 haftalıkken herşeyini yaptım çantamı ütüyü yıkamayı beşikleri vs 😅
M-Urass_Mom Zuleyxaa Rain-yagmur22 srguclu Sultantalc Ebks Buse3555 Bizim de son 26 💙 Nasıl geçiyor kızlar? 🥹 Cinsiyetiniz ne? Normal mi sezaryen mi düşünüyorsunuz? Başladınız mı doğum için bir şeyler yapmaya? Hazırlıklarınız tamam mı? Son kontrolde boy-kilonuz ne çıktı? Ayrıntıları alalımmm 🥰🐣🤰🏻
aysemir42 Buse3555 uygulama göre 50 gün sezeryan olacam acaba kaç gün bilmiyorum, Erken alabilirler 🥰🙏