Busra5354 Buse3555 bende bende benim sıpanın yüzünü hiç göremedim o yüzden aşırı sabırsızlanıyorum 🥰 gerçi görseydin de aynı olacaktım büyük ihtimalle 🙈 sağlıklı sıhhatli kucagımıza alalım inşallah 🤗😍
M-Urass_Mom Zuleyxaa Rain-yagmur22 srguclu Sultantalc Ebks Buse3555 Bizim de son 26 💙 Nasıl geçiyor kızlar? 🥹 Cinsiyetiniz ne? Normal mi sezaryen mi düşünüyorsunuz? Başladınız mı doğum için bir şeyler yapmaya? Hazırlıklarınız tamam mı? Son kontrolde boy-kilonuz ne çıktı? Ayrıntıları alalımmm 🥰🐣🤰🏻
Buse3555 Busra5354 yaa ben gördüm ama 25. Haftada değişmişmidir acaba neyse az kaldı doğduklarında bol bol görcez 😅 amin inşallah bir nefeste bir solukta ağrısız acısız inşallah 🤍
Niloyaaaaa Buse3555 aminnnnnn inşallah canım sende sağsalim kucağına al 🤲🏻🥹 son 1 ay o kadar hızlı geçti ki hiç geçmeyecek gibi duruyor ama bir anda geçiveriyor ❤️
Busra5354 Buse3555 yok göstermiyor her yer ortada bi yüzünü kapatıyor bizimki😂 amin amin inşallah kuzum 🤲🏻
Niloyaaaaa Buse3555 evet kesinlikle ama inanın o kadar hızlı geçicek ki çok şaşıracaksınız 🥹🥰 zaten çok az gününüz kalmış 🥹 Rabbim bütün anne ve bebeklere sağlıkla sağsalim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
Buse3555 Busra5354 benim cüce de aynı eliyle yüzünü kapatıyor her seferinde 25. Haftada yakalayabildik oda çapraz tam yüz de değil 😅