Symnr24 arkadaşım farklı bir yorum olarak ne yazdın Allah’ın gücüne gider seni anneliğe layık görmüş vermiş biz Rabb’im den gelene Hamd ederiz şükür ederiz asla kötü kalp kırıcı birşey demedim kırdım ise özür dilerim biraz empati yapmak gerek bazen çıldırıyor oğlana sonra diyorum evinde su gürültü olsun diye can atanlar var varlığına şükür diyorum hatta biraz önce dedim yani sen hamile olduğun için biraz hassasin tabi sağlıklı gelsin inş kız oğlan oğlan gelirse de ne yapalım gelinlerimiz olur bizim de eşim de çok kız istedi ama nasip üçüncü kız olur diyor gerçekten sağlıkları dışında başka birşey istemem 🤲🏻😘 sen kız diyorsun ya bebek bunu hissediyor bir yer de okumuştum bunu doğduğu zaman mutsuz huzursuz oluyor ben istenmeyen bebeğim diye Rabb’im büyük ne verirse hayırlı olandan versin inşallah 🤲🏻