Merhaba 1 tane oğlum var bi kaç ay önce düşük yaptım oda erkekti . Şuan yine hamileyim 11 haftalıkken doktor erkeğe benziyor dedi Şuan 14+5 haftalığız sabah kontrolüm var . İçimde bi umut kız olur mu hissiyatı var riskli gebelikteyim inşallah sağlıklı sıhhatli kucağıma alırım ama kesin erkek derse sanki üzülür gibiyim.Düşük olan gebeliğim ile bu gebeliğim baya zor geçiyor düşük tehlikesinden ötürü o yüzden 3. Çocuğu hiç düşünmüyorum hamilelik bebek kitabını kapatacak gibiyibiz hem bedenen hem ruhen zorlu bir süreç ve bi daha aynı şeyleri kaldırabilir miyim bilmiyorum .😞😞 o yüzden kız olsun istiyorum 1 oğlum 1 kızım 😞 bu şekilde düşündüğüm içinde kendime kızıyorum çok değişik hissediyorum , üzülüyorum 😞