2209 vallahi ben normal diye yirttim kendimi suniyi bi guzel cektim sonra beni o catala bi yatirdilar anam agladi ben dedjm.yapamicam yok sonra canim bebegim saolsun artik dayanamamis doktor sezaryene almam lazim hemen diyince nasil rahatladim anlatamam yattim kalktim bebe kucagimda alt tarafin dikisine asla katlanamazdim gercekten oranin dikis acısı sezaryen dikisinden cok daha zor ve acili isemesi sicmasi afedersin cok acitiyo gonlun rahat olsun sezaryen ol bitsin gitsin millet burda normal olmuycanmi aaaa niye sezaryen oluyon aaa diye yirtiyo kendini kimseyi takma bak keyfine