Ben de normal doğum yaptım. Uzun saatler sancı cekmedim çok şükür, yaklaşık 3 saatlik bı süreçte kucağıma almistim. Ama doğumdan çok beni dikişler mahfetmisti. Sanırım oradaki ebenin yüzünden. 1 hafta falan da oturduğum yerden kalkarken zorlanmistim. İçinizi rahat tütün sizin için hangisi hayirliysa öyle olsun🥰yavrunuzu sağlıcakla alın kucaginiza inşallah