Swan97 Haftadan beri bebek bi yerde toplanıyor. Bugun 22 hafta oldu günde yaklaşık 10 defa tek tarafta toplanıp sertleşme oluyor. Kasılma mı demek bu korkmalı mıyım? Çok endişelendim
Civcivlerinannesi Swan97 bu kadar sıklıkla oluyorsa doktorunuza danışın mutlaka. Haftanız daha erken. 30. Hafta dan sonra olmaya başlıyor. Doğuma yakın sıklaşıyor.
Zeynep0709 Swan97 Canım doktoruna mutlaka söyle magnezyuma başlatır yüksek ihtimalle Sağlıkla kucağına alırsın InsaAllah
Sevdabrs Swan97 benimde 24 te basladi doktorum ilaca baslatti erkek bebeklerde biraz erken basladigini soyledi
Swan97 Civcivlerinannesi Allahım sen koru daha çok küçük korkuyorum. İnşallah sağ salim vaktinde kucağıma alırım
Swan97 Sevdabrs magnezyum mu başladınız? Ben progestan fitil kullanıyorum ama magnezyum başlamamıştık henüz. Çok korktum
Zeynep0709 Swan97 Rica ederim canım. Bende 30 dan sonra başladım ama bu kadar sık toplanmasına başlan daha iyi olur
busra_123-4 O haftalarda olmaması lazım erken başlamış sizin. Benimki 34 civarında başladı. Doktorunuza danışın.
Swan97 Zeynep0709 Allahım bana da sağlıkla 30lu haftaları görmeyi nasip et 🤲🏻 önceden iki gebelik kaybım oldu o yüzden çok endişeliyim genel olarak zaten
Elfthh Swan97 yok yok tam zamanı hiç endislnme doktoruna sor tabiki ama bende sormuştum ilerde yürürken bile toplanack yurumiceksin bı durcaaksin😁
Swan97 Elfthh ay inşallah normaldir ya o kadar sık olmasına çok endişelendim günde 10-12 kere toplanıyor çocuğum gevşe demekten dilimde tüy bitti😀
Elfthh Swan97 ay hele benim sonlara doğru o kadar agriyordki😁doktorum demekki az gezmen gerekiyor derdi😁
Zeynep0709 Swan97 Rabbim evladını sana bağışlasın canım benim 🤲🏻 bu süreçte bol bol dinlen kendini yorma oda iyi gelir