_Nazendeem sana şunu söyleyeyim 3 ay benim de olmamıştı ilk evlendiğim de doktora gittim 36 günde adet oluyordum 2 aydır doktor polikistik över var dedi o gün eşimi aradım bir daha düşünmüyoruz bebek okursa allahtan olsun dedim ve zaten Ovülasyon testi yapıyordum bazı belirtilerim oldu baktım ki hamileyim kafada bitirince o ay hamile kaldım tabi düşük l sonuçlandı sonra gene hamile kaldım o da mol gebelikle kürtaj oldum sonra. Kızım doğdu çoklu gıda alerjisiyle imtihanımız oldu rabbim doğru zaman da sağlıkla versin inşallah