Birsey söylemek istiyorum ama ben hep aynı saaatler arasında yapardım yapmaya çalışırdım bir de saat olarak 12.16 arasında saatleri tercih edelim ayrıca içecek kullanmadım hiç yani her kafadan ses çıkar ama aynı saat dilimleri oluyordu 2 sene önce ben öyle başlamıştım üzerime değil akıl vermek ama bence bir de öyle dene canım en sağlıklısı 12.16 arası biliyordum tabi değişmediyse