zhmr Tatlihamis senden ümütlüyüm çatın müst dedi iki saat suni sancıda 3cm acılman olur dedi dha snra epidural uygularz dedi bende dha fazla bekleyp riske atmak istmedim bide kanamam var hafif o yzden yarın başlatack
Tatlihamis zhmr Him anladım insallah dediği gibi olur Allah kolaylık versin ama bir hafta daha beklese kendi başlayabilirdi belki
Esse Ya kızlar 7dk da bir sancı giriyor belimden nefes bile aldırmayır acile gittim bu hazırlık sancısı açılman 1cm dedi nst de sancı da çıktı anlamadım bu şimdi Doğum sancısı olmuyor mu illa açıklığımı beklemek lazım
Burcan mrshavva kaç haftalıkken açıklığınız yoktu ne zaman oldu bende 40 hafta oldum hiç açıklığı yok merak ediyorum
mrshavva zhmr özellikle merak ettiğiniz birşey varsa onu söyleyeyim etkilenmesinler bazıları hemen etkilenebilir 🙄🙈
mrshavva Burcan benim açılmam oldu ama hızlandırmak için yine de verdiler suni sancıyı sizinde benimki gibi olur belki de 🙈
Esse Ashly90 çok şükür canım 1cm açıklık vardı ve düzensiz sancılarım vardı 8de suni verdiler 12.50de Doğum nasip oldu suni hızlandırdı ve ben Meryem ana otu kullandım inanıyorum omunda etkisi çok oldu açılmam hızlı ilerledi
Ashly90 Esse ben de kullanıcam meryem ana otunu hastaneye gitmeden mi koymalıyım suya . Birde hangi duaları okudun canım müsait oldugunda zayarsan çok memnun olurum .
Esse Ashly90 canım hastane de suni sancı verdiler otu suya koyduk Yasin felak nas Meryem sureleri okundu
Fbd Ashly90 evet 40 2 tim şimdi sağlık ocağına geldim kalp atışını dinlemeye ebe bile bakarak gelmeye hiç niyeti Yok dedi 😔