Sirincili Keseyi kaçıncı haftada gördünüz kızlar yarin 5+0 oluyor gitsem diyorum görebilir miyiz acaba
Gonca_ Sirincili ben 3 haftalıkken gördüm canım daha bebeği görmedik çünkü gitmedim şuan 4.haftamın içindeyim
Gonca_ Deletedmom_3 adetime 1 hafta varken öğrendim 2 hafta değil. Bekirti olarak ta karın ağrısı aşırı uyku ve geceleri ayak yanmasıyla başla ve aşırı halsizlik fln oluyordu
Rabiabck10 Gonca_ Gonca_ canım keseyi 2-3 hastalıkken görmen mümkün değil ben 5 haftalığım şimdi doktordan geldim bugün gördüm keseyi
Gonca_ Rabiabck10 çok minikti zaten kese yeni oluşmuş ve biz karından değil alttan ultrason ile gördük
YesimBuse Merakliana canım giremedim bi türlü cumartesi günü göründü çok şükür ve kalp atışlarıda duyuldu 🙈
Gonca_ Haribo42 öylemi 😍 bende daha gitmedim erken gitmek istemiyorum ay sonu gidicem bende 28-29 ocak gibi şuan senşnki kaç haftalık? Birde belirti olarak şuan angi belirtilerin var?
Sevocan0667 Bahcedomatesi ben 27 kasım en son adet tarihim döngü 30 gündü kalp atşınıda duyduk kaç haftalık bebek sizce?
Haribo42 Gonca_ şu an tam kendim gibi birini bulunca sevindim:)) 5. Haftamm benimm sürekli uykum var biraz baş dönmesi ve ev bile süpürsem kasıklarım ağrıyo çok tedirgin oluyorumm o yüzdenn ve akıntııııı:))) boll boll😂😂😂😂
Gonca_ Haribo42 😂 aynen insan bulunca benzer şeyleri yaşayan birini seviniyor bende aşırı uyku ve karın ağrısı şişkinlik çok oluyor bu hafta cuma günü gidicem büyük ihtimalle görmeden içim rahat etmeyevek çünkü
Monica Haribo42 bende şuan bunları okuyunca çok sevindim.. şişkinlik, baş dönmesi, akıntı, uyku hali, şiş göğüsler 🙃 Hepsi bende de var