Alyamerve benimde son adet günüm 31 aralıktı doktora gittim klomen kullandım 5gün
16mm şil bi yumurtam vardı 11ocakta tekrar çağırdı 22mm olmuştu ve çatlatma iğnesi vurdu. Şimdi öyleki ben kendimi çok dinlediğim için mi kasıklarımda ağrı göğüslerimde hassasiyet bel ağrısı hissediyorum yoksa belirtimi yasıyorumda hissediyorum gerçekten anlamadım ☺️ Kan testide vermeye gitsem acaba olsa bile daha portakalda vitamin bile değilken kalkıp gelmiş dermi dr bilemedim 😬