Defnenes Aserpil çok sevindim evladınızın iyi olmasına. Bizede yurt dışından getirtilen bir DNA testinden bahsetti sonuç%99 doğru çıkıyor diye. Aldırmayı asla düşünmediğim için istemedim. İnşallah sağlıklı bir şekilde alırım kucağıma
Aserpil Defnenes Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. Eğer varsa bı sağlık problemi Rabbim aafi ismi ile şifalar nasip etsin. Sizleri sağlıcakla kavuştursun inşallah 🤲🏼🤲🏼
Ceylanonuk_ Neyaparsanaskileyap Bende 12+2 deyim çok az arayla artık bulantım oluyor bel ağrım ve karın ağrım oluyor o kadar tabi halsizlik ve uykuda olmazsa olmazımız bu ikinci hamileliğim ilk kızımda ikili test yaptım ama bu bebeğimde yapmak istemedim inşallah aksi bir durum olmaz 💜🫶🏻
Defnenes Queen3524 11 gün sonra gelin dedi bebek küçük olduğu için ödem olabilir taramayı o zaman yapalım dedi. Özel bir DNA testinden bahsetti aldırmayı düşünmediğim için istemediğimi söyledim
mustafatma43 meltembadem ve Aleykümselam bizde yarın 12 ye giriyoruz cinsiyet için meraklar içindeyim tabi öncelik sağlık.saglıkla kucağımıza alalım inşallah v