Bugün 12. haftamıza giriş yaptık sizin nasıl gidiyor kızlar 🤗 Benim ara ara bulantım oluyor, çabuk acıkıyorum bir süredir. 9buçuk haftalıkken bir kanama yaşadım ve 5 gün hastanede kaldım, o yüzden genel olarak evde istirahat halindeyim, bir an önce bu psikolojiden çıkmak istiyorum. Aklım hep bebeğimde iyi mi diye. Bu hafta ikili tarama testine gideceğim inşallah güzel sonuçlar alırım 🙏 🥰 ay bir de sürekli uyuyorum 😂