Ecekrk
Ben yarın tam 33 haftalık oluyorum bı karar verebilsek elimize ulaşması kolay ya..Bizimde 1098 km var aramızda benimde annem doğuma yakın gelicek..Dediğin gibi hamilelik o kadar tembel yapmiski yemek yerken bile yoruluyosun sürekli uzanmak yatmak istiyorsun hicbisey yapmak istemiyorsun..Umarım bu ruh hallerimiz dogumdan sonrada eser kalmaz😅çünkü iyi alıştık tembelliğe..Bende bugünlerde hazirliycam hastane çantasını bebeğinkini benim ihtiyaçları toparlayana kadar o hazır olsun..Tek değilsin canım bende aynı durumdayim eminimki bircogumuz öyleyiz iki canliyiz bedenen çok çabuk yoruluyoruz halsisiz..bebislerimiz sağlıkla gelsinler de bugünlerde gecicek elbet