Caglasmz bende her şeyi hallettim çok şükür sadece kendim için alınacak birkaç şey kaldı, onun dışında dip köşe temizliği de yaptım içim rahatladı, sanki hiç hallolmayacakmış gibi geliyordu, yıkadım ütüledim yerleştirdim eşyaları sadece hastane çantası ayarlamak kaldı o da kolay iş, darısı halledemeyenlerin başına 🫶🏻