Behiye07 Yarın 13.haftalik oluyoruz ama meraktan çatlıyor um 😁😁 hastaneye 2-3 hafta sonra gidicem nasıl dayanirim bilmiyorum 😀😀😀😀
Rabiayce Zehrarel İçinden ne geçiyosa o oluyo buna inanıyorum ben en başından beri erkek diyodum öyle de oldu çok şükür hissediyosunuz yani bence
Bsrksc Ben bugün gittim 13 haftalıkken göstermedi. Doktorda zaten kesin bişey söylemek için erken biraz daha zaman geçmesi lazım fakat kız olabilir dedi. Bakalım 16 haftalıkken gidicem artık 😇