BerivanLina Nurrr499 benm doktorum 40 a kdr bekliyor 40 tan sonra direk suniyle baslatiyor. Gercekten 40 tan sonra stresten gelmedigini dusunuyorum ben
1sila BerivanLina açılma ve sancı yokken direk suni alırsak zor olmazmı ya bende aynı durumdayım 40+4 de hala gelmemiş olursa suni ile başlarız dedi şuan 39+1 deyim tık yok
BerivanLina 1sila wllh zorluk kendi sancinda da oluyor hic kendi sancimi cekmedim sadece suniyle dogurdum . Surec daha hizli ilerliyor ben ilkini 5 saatte ikincisini 6 saatte dogurdum
Mervetelli Merdiven inip çıkın sürekli , ılık duş alın, yürüyüş yapın ve bol bol hurma yiyin … Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🫶🏻
Dilekk Nurrr499 bu ağustos eylül bebekleri nazlı galiba bizde 40 hafta olucaz artık sağlıcakla alsak da bebişlerimizi de hafiflesek😒
1sila BerivanLina benim ilk doğumum olacak kendiliğinden olmazsa suni ile başlatırız dedi doktorum ama biraz korkuyorum suniden bilmiyorum sezeryanı mı seçsem diye düşünmüyor değilim son zamanlarda hiç rahat da değilim zaten çok karışık kafam 🙄