Hanımlar 40 hafta doldu ama ne gelen vaaaar ne giden, cok zorlanıyorum artık agrılarım rahatsızlıklarım iyice sabrımı zorluyor. İlk cocugum 37 haftalıkken dogmustu bu ikinci gebeligim 40 ı gördük. Lütfen dogumu tetiklicek baslatacak kolaylastıracak biseyler söyleyin bana 😓