Damla-bartu al benden de o kadar benim de kanamalarla başladı o geçti şükür kilo problemi başladı rahimde kısalma başladı her allahın günü üzüntüyle geçio bliyorum üzülmek zararlı bebege zarar veriorz ama o kadar çok yoruldum ki her gttgmde kötü birşey duymaktan doktorun odasndan aglayarak cıkmaktan bıktım ailemi üzmekten bıktım üzülmesinler die gizli gizli ağlamaktan bıktım ne çıkmaz canım varmış diyorum bazen bu kadar sabırlı oldgmu bilmezdim eski benden eser kalmadı sanki birdaha eski ben olamıcak gibiyim ruhum okdr yorgunki bedeniminkne üzülemiyorum bile. Tek dileğim bunca sabrıma sağlıkla kucagıma alabilmek. Gönül rahatlığıyla güle oynaya tek parça birşey alamadım yawruma. Ne kadar kahredici bir durum. Meger önceden ne kadar bencilce dertlerim varmış bnm . Rabbim bu günlermzi unuttrcak hayırlı saglıklı evlatlar nasip etsin bize tek temennim 🙏🏻