Damla-bartu Kilosu kötü değil canım üzülme ne olur
Ben de tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım. En başından ne olursa olsun bu çocuk benim doğurucam dedim. 2 li tarama yapıldı. Problem çıkmadı ama yurtdışına test gönderelim dediler kabul etmedim hayır dedm her şekilde kabulüm. Sen de öyle demişsin güzel anne sen içini rahat tut bebeğin sağlıklı doğacak bizim de 34 hafta da aşğı yukarı aynı kilodaydı. 36+6 da gebelik zehirlenmemden dolayı doğum yaptım. 3300 dü hem de ultrasonda 3 demişlerdi