prensleriminannesii Tgccc 12 ve 13. Haftada erkek dedi doktorum şuan 15 hafta olduk ama benim hala içinde kiz olcak gibi his var yarın gidicem bakalım 😂
erda Tgccc ikili testte kız gibi gözüküyor dendi 13 haftalıkken bugün 16 haftalığım erkek dendi ikisi de devlet doktoruydu haftaya özele randevum var bakalım o ne diyecek :)
Bahar9189 Banada 12 haftalıkken gittiğimde %51 kız %49 erkek dedi🤭 15+3 de yanılmamısım %100 kız dedi 😘🐣
Denizanne Tgccc bize 11. Haftada kız 12. Haftada kız 13. Haftada erkek dediler. 16. Haftayı bekliyoruz emin olmak için. Başa döndük yani 😩🥰
Tgccc Denizanne ya ne sinir bozucu ikiside tabiki evladım kızda erkekde ama belli olsunki ufak tefek bişilee alıyım die heves edioruz😂😂😂 bi pipi gözukuo kızdada oluyo bu dedi ya😂😂
Betllll Tgccc 13 hafta için net cinsiyet için çok erken cnm net olarak 20 hafta bn 18 de öğrenmiştim net olarak cinsiyetini
Cansn Tgccc doktor kız dedi bende hep kız istiyordum ama erkek hissetmiştim hep içime doğan o yöndeydi. Bakalım cuma günü netleşir. Heveslenmek istemiyorum netleşmeden söylemedik ailelere daha. Değişirse çok üzülürler diye.