Tgccc canım bende dün ikili teste gittim banada yüzde 60 kız gibi dedi ama kesin değil daha erken sadece tahmin dedi hatta eşim yanımdaydı onada döndü söyleyim mi diyince söyledi yani ztn yüzde 50 şansın var neye göre yüzde 60 dedi anlamadık bizde.🤷🏻♀️ tahmin diyor sadece bize keşke sormasaydım dedik sonra kafamız karışıyor tabiki sağlıklı olsun bizim için en önemlisi ama böyle kafa karışıklığına çok sinir bozucu