Ebrunn_trn Gizasy inanın Instagram da göründüğü gibi. Değil başıma gelen. Olayı anlatayım bebeğim kalbi durdu bundan 5sene önce kürtaj için bizden 600tl istedi özel hastane 400istedi aradı bizi. Orda yaptıracak saniz bana bir daha gelmeyin. Dedi ki. Çevremde. Gidipte memnun olan yok azarlayarak konuşuyor bide maddi duruma göre konuşuyor senin ında doğum yapıp yapmayacağını anlıyor
FKRKS29 Zuuhl bende grandmedical belgin hanıma gidiyorum güzel ilgileniyo birde orda hakan bey var onu da çok övüyorlar , bide şehir hastanesinde özde sakarya var onada gidiyorum dogumum onda olcak büyük iht çok güler yüzlü dinliyo insanı eşleride aliyo içeri
LoisLane Zuuhl doktor buldunuz mu bilmiyorum ama Grandmedical de Nahit Ata var, alanının en iyisi, benim gebelik takibimi yapıyor, aşırı ilgili, bıkmadan her şikayeti dinleyip her şeyi izah ediyor