Kendı ıstegiyle olmaz hiç keske olsa. Durum gözetmeksizin tayın cıkar yok evlıymış yok bılmem neymış. Torpille gıderse gıder. Şark gorevı bıttıyse Bı sene Bı sene uzatma yada tayın yazma hakkı var komando ıcın konusuyorum jandarmaysa bilemem orda nasıl yurudugunu