Doğu gorevi ne kadar süreyse okdr durmak zorunda bızde öyle oldu bir yılda uzatma hakları var her yerde batıda doğuda ama sızın durumu pek anlamadım acaba pisikolojik falan rapor desem ozmn daha farklı davalar acılır göreve çıkamaz ama ozmn olarak kalır yanı bır yıl doğu gorevı ast subaylar bıle 2 yıl