Ebrueren NurcanBk annemlerin yazlığı var yazlık olarak yazın kullanılıyor site içinde yazın çok iyi çok hareketli güzel ama kışın sakın bir yer ve o sakinlik benim pek hoşuma gitmiyor mahalle olarak çok bilmiyorum ama site içi bir yer tercih bence
Hhh03 Nursena2 kesinlikle katılıyorym karasuda gereksiz bi kalabalık var bizimdr kocaalide yazlığımız canım 1 2 senedir burasıda kalabalıklaşmaya başladı