mavisevdamm_m KRabia7 peki genel olarak devletten memnun musunuz biraz korkularım var sizinde fikrinizi alayım
KRabia7 mavisevdamm_m Bu sorunun cevabını ben veremem maalesef. Biz yeni tayin olduk buraya 35.haftamdayim hem devlet hem özele gittim belki ikisiylede devam ederim. Ama melih beyde sezeryan olup memnun kalanlar duydum. Ozelde de betül hanima gittim 1 kere.