babyandmomy__ benmde işte 8.haftaya girdim öyle oldu sureklıde doktora gitmekte iyi degıl bılemedm bi sikayetm yok smdılık ama yasaynlarda cok böyle bi risk yoksa korkmayn dicemde elimzde degıl ılkı kalp durması olnca benm ıkncıde kızımda igne kullandm bundada kullanıyorm allahıma emanet 🤲🤲