Huda-27 Hamileliğimde ilk 3 ay kullanmıştım gayet iyi doktor önermişti hamile kalmadan bir ay öncede kullanmaya başlamıştım
Zeynep9120 Zhra42 ben kullanıyorm betayı öğrenir öğrenmez vermsti doktorum bsey danısıcam size bende 8+3 um ama gogus agrım olurdu baslarda coktu smdi bi geciyo bi baslıyo gece daha yogun oluyor ama eskisi gibi degl korktum sizde de öylemi
ilaydamom_ Zhra42 genelde folikasit 11. Haftaya kadar kullanılıyor canım. Sonra multivitamin başlıyor doktorlar
Zhra42 myangelson Ben malum geç gittim hiçbir sorunum da yoktu anca randevu aldım birde ondan sormak istedim
Zhra42 Zeynep9120 Bende o şikayet yok ama belim de ağrı oluyor ara ara ben hiçbir gebeligimde göğüs ağrısı çekmedim
babyandmomy__ Zeynep9120 bende de böyle oldu ilk haftalar aşırı ağrı vardı şimdi 7. Haftaya girdim azaldı gibi neden olur ki acaba
Maviss718 Zhra42 bana tok dedi doktorum da eczanecide sen bilirsin nasıl denildiyse öyle iç doktora gitmiyormusun doktorun söylemesi lazım ama