Reina bana da dua eder misiniz Kasım dogumum var bende 2019 da zorunlu sezeryan oldum ve benim şehrin de ne destekleyen ebe ne de Dr var o yüzden gelişi güzel olsun bebiş gelince mecbur normal doğuma alsınlar istiyorum lohusanin duasi kabul olur duaniza talibim rabbim bebisinizi analı babalı büyütsün inşallah 🌸