Birdemetyasemin innovita erken gebelik testi yaptım bu sabah ilk negatif gördüm ama daha sonra flaş ile bakınca pembemsi çok silik bir çizgi gördüm. Döngümün 35. Günü bugün . Benim gibi 30-36 arası adet döngüsü olanların test yapmak için en iyi zamanı 37. Günden sonrası yapmasını öneriyorlarmış . 36. Gündeyim Şuan birkaç gün sonra yine deneyeceğim hasta olmazsanm eğer. İnşallah vardır bebik 🥹