Hatice5855 Bigsecret3 bence erken. Benim bat 6 eylül dün negatif ti yarın tekrarlıycam testi. Çok sabırsızım 🥰
Bigsecret3 Hatice5855 bende çok sabırsızım çok erken yaptım bir heyecanla vardı adete baya negatif çıktı inşallah güzel sonuçlar aliriz 🥹
bykarakan Gizemmogg bende 8 9 gibi bekliyorum 2 3 gün önce kasık ağrısı çektim baya hiç böyle olmazdı. Bir de aşırı gaz var. Sezeryandan sonra bile gaz için o kadar uğraştım olmadı geçen ay kimyasal geçirdim bu aydan umutluyum ☺️
Birdemetyasemin Gldane-23 o ilacı duymuştum canım ama kullanmadım. Burdan haberleşiriz artık inşallah güzel haberler alalım 🤭
Birdemetyasemin Kızlar şeyi sorcaaamm. Çatlamadan sonra 3 gün ilişki oldu üst üste. Bu değerlendirmeler ne zamana kadar devam ediyo ne zaman bırakıyoruz 😂
Kacamazz Bat 9 eylül göğüslerim şiş ve dokununca ağrıyor. Birkaç gün öncesine kadar kasıklarımda ağrı vardı ama geçti. Karnımda çok gaz var. İnşallah allah hepimize sevindirici haberleri göstertir 🙏🏻
kusanne Kacamazz aynıları bende de var ve aşırı duygusallık ruhsal bunalım başladı nerdeyse yine olmazsa diyede olabilir gerçi bu. benimde bat 9 ama korkumdan test yapamıyorum bi kaç gün daha sabredicem
Kacamazz Birdemetyasemin bilmiyorum ki predictor erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 9-10 eylülde adet olacam
Birdemetyasemin Kacamazz canım çok erken sen adet olana kadar değerlendirmeye devam et bence çünkü adete 1 gün kala hamile olanları gördüm 😂
NesrinBzn Arkadaşlar merhaba benim bat 6 bugün test yaptım 4 tane aralıklı hepsinde gözle görülür ikinci çizgi var kan versem beta değerim de gözükür mü bildiğim kadarıyla ilk kan sonra idara geçiyor muhtemelen yumurtlama günü ayın 23 ündeydi değerlendirdik 🌸
cauuv1 NesrinBzn hayırlı olsun canm. Benimde yumurtlama günü 23 üydü. Öncesi ve sonrasını degerlendirdik. Benim bat 8 eylül. Bugün 2 farklı marka erken test yaptım negatif cıktı. Adete 6 gün var. Degisme ihtimali varmı acaba 1 eylülde de kan vermiştim negatifti