Benimde 5 gün adetim gecikti şu anda adet agrıları gibi sancılarım var çok hafif lekelerim var. tedavi görüyordum sonuç alamayınca tedaviyi bıraktım uzun zamandır ilk defa adetim bu kadar çok gecikiyor test yapmak istiyorum ama tedirginim negatif çıkar diye biraz daha beklesemmi acaba?