Elif-ada- anka01 Hiç test yapmadinizmi varsa kesin çıkar beklemek en güzeli ama ben bekleyemenlerdenim malesef Rabbim gonlunuze göre versin
anka01 Arzunur14_ Rumeysa_01 Elif-ada- sutlukahve_ Srp37 Ftrhn yildizg Peki testi sabah ilk idrarla mı yapmalıyım yoksa günün herhangi bir saatinde de cıkar mı ? Yoksa 10 günü beklesem mi diyorum bilmiyorum heycanlanamıyorum da sonu kötü olursa hüsran olurum diye korkuyorum nolacak bilmiyorum
Arzunur14_ anka01 Yarın sabah yapın negatif çıkarsa da üzülmeyin Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur gönlünüzden geçen nasip olur inşallah 🤲🌸
Hhh03 anka01 8 gün gecikmiş canım varsa zaten günün her saatinde çıkar inşallah vardır güzel haberlerini bekliyoruz
Srp37 anka01 benim ilk gebeliğimde öğlen yapmıştım silik çıkmıştı adetimden 4 gün geçmişti. Ama bugün 10. Günüm dün erken gebelik yaptım yine negatif belli olmaz siz direk yapın çıkar varsa ve geç döllenme değilse
anka01 Arzunur14_ inşallah Hhh03 yarın sabah inşallah yapacağım Zeyna27 inşallah benımkide hemen görünür testte Pamiramsi yok henüz yapmadım valla sutlukahve_ yarın yapacağım korkuyorum ya sürekli negatif görmekten usandım
Zeyna27 anka01 adet günümde bile bariz çıkmıştı canım yap bir test ona göre gidip kan verirsin ki kanda çıkınca bi kaç güne bence kese bile görünür ben son adete göre 5+0 da kese görmüştüm
anka01 BirPrensBirAnne yaptm cnm kan testi de idrar testi de negatif maalesef ama hala adet olmadım üstüne üstlük pembe lekelenmelerim var adet mi olacam bilmiyorum