Papatyaa-38 ben 40.haftaya kadar hiçbir sancı çekmedim normal gebeliğim sürdü,40ta kontrole gittim doktor alttan muayene etti uyardı yani yarım saat sonra sancılarım başladı bi süre sonra banyoda küvete oturdum yukardan da belime suyu açtım acilmam bu şekilde çabuk ilerledi o gün doğumum gerçekleşti, sancılar regl sancısı gibiydi gerçekten bazen şiddetli geliyordu ben bu sancilarla doğum olmaz sadece rahatlamak için serum takarlar diye hastaneye gitmiştim ama doğum olmuştu