Merhaba, dün ben de kontrole gittim 36.haftaya girdim. Doktorum biraz sezaryen yanlısı gibi konuştu. İlk doğumum olacak kesi olabilir istemesem de bazen mecbur kalıyorum dedi. Sancı ve doğumun başlaması 1 günü buluyor dedi ilk doğumlarda. Açıkçası kesi olacağına sezaryen olsun diyorum bir de o kadar sabrım takatim yok yani 41-42ye kadar bekleyebileceğimi sanmıyorum napcam bilmiyorum kafam çok karışık