Zeynepci012 Enfal_06 amin inşallah sizde öyle🫶🏻 şimdi kilosu ne kadar sizin 37 haftada biliyormusunuz
Enfal_06 Zeynepci012 yok şimdilik kilosunu bilmiyorum 35 haftada 2 kilo 32 gr di 37 hafta kontrolümüz pazartesi
Zeynepci012 sena_arslan1 bişey yiyemedim iştahım yok kakolu süt içiyom kaşar peynir yiyorum kahvaltı ve akşam yemeği tek yiyorum
Caglab Zeynepci012 36+0da 2500 doğurmuştum.bence iyidir. Ama doktorunuz zaten bir sorun olsaydı söylerdi.
Zeynepci012 Caglab evet bende öyle düşündüm yani erken doğmasını istiyorum 37-38 haftalarda nasip bakalım
Kbrakrs Ben de 34+4 de 2450 dedi 32 de 2250 idi ; bebeğim çok az kilo almış geldi bana da 😢 ama doktor haftasyla uyumlu dedi; sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏🏻