Plakkafa_ Zeynepci012 bizede 2800 demişti tam o hafta iyi kilosu demişti ama benim içime sinmiyor salı gitcez çok merak ediyorum alıyormu kilo 🥲
Enfal_06 Zeynepci012 bence kilosu iyi doktor 2 kilo 500 gr bizim için yeterli demişti eğer erken doğum vs olursa
Zeynepci012 Plakkafa_ maşallah benide perşembe çağırdı bakalım ne kadar kilosu sağlıkları yerinde olsun da sıkıntı yok🥹
Plakkafa_ Zeynepci012 3100 3200 gibi doğursam yeter bence 😂 zaten doktor çok kilolu olmazsa normal doğurursun demişti 🤪🤪
Enfal_06 Zeynepci012 sezeryansa 37 38 haftalar arası alıyor ben 37 haftadayim hiç bişeyim yok doğum belirtisi felan
Zeynepci012 Enfal_06 aramızda 1 hafta varmış normalden korkuyorum bide çok uzun sezeryan daha erken diye istiyorum açıkcası
Enfal_06 Zeynepci012 yani bende normal doğumdan korkuyordum ama zorunlu sezeryan olucak doğum doktor pazartesiye çağırdı gün vermek için haftaya doğum dedi 38 de alicak galiba
Zeynepci012 Enfal_06 bencede bakmıcam çok şükür kilosu iyi yani 37+4 felan 3 kg olursa sezeryan düşünebilirim
Zeynepci012 Enfal_06 amin inşallah sizde öyle🫶🏻 şimdi kilosu ne kadar sizin 37 haftada biliyormusunuz