Sedaykas ben 5 aylık gebe iken geçirmiştim normal grip gibiydim tat kokum gitti ailenize bulaştırmamaya dikkat edin özellikle kronik olanlara nane limon içtim bol bol pekmez yedim tereyağı ile karıştırıp erittim ikisini öyle tükettim bol sıvı tüketin doktor o zaman bana kan sulandırıcı iğne vermişti magnezyum lari ihmal etmeyin doktorunuzla mutlaka görüşün bol c vitamini alın inşallah bir an önce iyilesirsiniz 🤲🏻