Sedaykas Kızlar 12 haftalık hamileyim bugün covid pozitif olduğumu öğrendim çok öksürüğüm ve bel ağrım var gebelikte covid geçiren var mı aranızda herhangi bir problemle karşılaştınız mı
aslhnkrts9 Sedaykas ben olmuştum bolca dinlendim öksürük için kozalak şurubu vardı ondan içtim içilmez dediler ama kelle paça falan içtim toparladım beni öksürük çok zorlamıştı
busdol11 Sedaykas biz 35 haftalığız yeni geçirdik 1 bardak sıcak suya bi tatlı kaşığı bal ve yarım limon suyu sıkıp içtim beni çok rahatlattı alerjin yoksa günde bi defa yapıp içebilirsin
Burcu-2634 Sedaykas ilk hamileliğim de 6. Ayının bitişine doğru geçridim berbat bi ağrıydı o bel ve sırt ağrısı doktorum kan sulandırıcı iğne başlamıştı doğumdan sonra 1 2 hafta daha kullanmıştım ve sadece parol içebiliyordum çok geçmiş olsun tez vakitte Allah şifa versin
Senay07 Benim kardeşim geçirmişti sıkıntı olmadı ilaç kullanamadı ağır atlattı o yüzden şuna oğlu 3 yaşında gayet sağlıklı
aslhnkrts9 Hiç bi sorun olmadı ben üstüne ıfluenza da geçirdim kızım da bi sorum yok şuan gayet sağlıklı
68pembemavi01 Sedaykas Ben oğluma hamileyken geçirmiştim (16 haftalıkken) çok şükür bir şey de olmadı bol sıvı tükettim c vitamini önemli. Geçmiş olsun inşaAllah bir an önce atlatırsınız.
BerivanLina Sedaykas ablam doguma yakin covid olmustu mecbur sezeryana alindi . Dogum yapti esi bakti bebekte o da cok iyi oglu 3 yasinda . İnsallah kolay atlatirsin cnm kendine cok dikkat et
Sedaykas 68pembemavi01 hastanede yatıyorum Şuan doktorum enfluvir be antibiyotik başladı öksürük şurubu falan da içiyorum umarım zararı olmaz
Zeycannn Sedaykas 2020 de 9 haftalık hamileyken covid geçirdim ilaç kullanmadım grip gibi geçti sadece çok halsizlik ve eklem ağrısı oldu başka da bir şey olmadı kızımda gayet sağlıklı doğdu için rahat olsun