gktgmom Kızlar bebek sürekli karnımda toplanıyor kasıklarım adet olacakmışım gibi ağrıyor dün gece nişanım gelmişti şimdide afedersiniz ishal olmuşum ve popo kısmımdan kasıklarıma kadar ağrı var ne yapmalıyım sancılarım şiddetlendi çok 😢
Merve_31 gktgmom sancı sıklığını takip et canım 5 dk da bir olursa doktora gidiliyor genelde hepsi doğum belirtisi
zeynosileannis gktgmom sanırım doğum başlamış hatsane yakınsa 5 dakikada bire düşünce çıkın evden duş falan alın yine olmazsa hemen gidersiniz
mercanssssss gktgmom canım doğum başlamış olabilir ishal vs gibi durumlarda doğumun başladığına belirti diyorlar. Sen bir hastaneye git Allah yardım etsin ☺️🤲🏻
ozlemkksl Evde kendine işgence etme , hastaneye git hemen daha güvenli biryer. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥹
gktgmom zeynosileannis duş almıştım kalkıp yürüyünce biraz geçiyor gibi ama oturunca çok kasılmam oluyor
zeynosileannis gktgmom anlaadim gidin isterseniz yada dayanamayacak gibi değilse sabahı bekleyin ama bence doğum başlıyor geçmezse bebiş gelecek gibi korkmayın
gktgmom zeynosileannis yani daha önceden oluyordu ama dayanabiliyordum şimdi kasık ağrımda şiddetlendi gittiğimde açılmam yoksa suni verirler diye korkuyorum
gktgmom mercanssssss evet bende baktım şimdi ishalde doğumun habercisiymiş bir de ebe çatı muayenesi yaparken uyarıda bulunmuş doktorum söyledi nişanımda dün gece gelmişti açıklığım yoktur diye korkuyorum en son 1 cm açıklığım vardı
zeynosileannis gktgmom evet o yüzden yada eve geri gönderirlerse diye bekleyin dedim bende hastane çok uzak değilse en güzeli evde beklemek zaten sancı siddetlenir süresi kısalırsa hemen çıkarsınız
Meltemm21 gktgmom tekrar sıcak suyla duş alıp takip edip hastaneye gidin sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah
gktgmom zeynosileannis hastane evime yakın sancım geçmezse mutlaka gideceğim en son gittiğimde açıklığım az diye göndermişlerdi acaba açıklığım olmuş mudur
4949zilanerturk gktgmom doğum başlamış acilman da varmış sürekli sık sık duş all acilman ilerlesin suni verse bile hissetmesin merak etme
4949zilanerturk gktgmom bende oglen 2 gubi ayni dediğin sancilari çekiyordum gece satt 1 oldu sonra yavaş yavaş suyum geldi sonra nişan .açılma 5 santim olmuştu gece. 3 gibi suni sancı verdiler ama hissediyorum tabi 11.50 de bebeğim doğdu ama bebeğin kalp atışı yavaşladı icin acil sezeryan oldum şuanda pişmanım keşke evde sancılarımi bekleseydim
zeynosileannis gktgmom olmuştur sabahtan akşama kadar olabilir güzelce takip edin sağlıkla kolaylıkla gelir inşallah