Emireelif 1Anneadayiiii cnm ne yaptın nslsin ve neoldu? Ben buraya bayadir giremedim ama aklımdan çıkmadın 🤍😍
1Anneadayiiii Emireelif İyiyim canım çok şükür sen nasılsın 😍Perşembe test günümdü pozitifi gördüm çok şükür 🥰 Cumartesi yine kan verdim güzel artmış betam çarşamba günü gel ultrasonla bakalım dedi doktorum gözükür mü bilmiyorum bakalım gidip göreceğiz ❤️
Emireelif 1Anneadayiiii ayy çok sevindim cnm 😍😍 Ben dedim inşallah dogumlarimizda yakın olur 🤍 sağlıkla gelsin bebislerimiz . Valla cnm bulantilar başladı aciz olduğumdan buraya hergun giremiyorum ama elhamdülillah isteyen herkese Rabbım hayırlı sağlıklı bebisler versin insallah bizlerede 🤍
1Anneadayiiii Emireelif yaa evett demiştin 🥹 Allah razı olsun canım benim 😍 Rabbim evlatlarımızı sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize çok şükür Rabbime 3 senenin sonunda beni de sevindirdi 🤲🏻 benim daha çok küçük ya bulantım falan yok olsa da başımın üstüne çok bekledik bu günleri
Mickeylover A life asla tavsiye etmem, diğerleribi bilmiyorum. Medicana’da ilk doğumumu yaptım kalabalık oluyor ama memnundum
iozenn DidemAk geldim bir bakayım dedim inşallah hamile kalmışsındır diye seninde olmamış üzülme. Bugün ikinci aşılamamı oldum, sende de güzel haberler bekliyorum 🙏🏻
DidemAk iozenn Canım ben bayadır girmiyordum şimdi gördüm kusura bakma , ben henüz hamile kalamadım akışa bıraktık biraz 3. aşılama da yapmadım hayırlısı allahtan diyorum :)