koza08 Evham yapmışım 🫣 ama sonuca bakarken bile hala olmadı diye düşündüm hep 😂 şimdilik doktora gitmicem cumartesi yine aynı yerde kan vercem yükselişine bakacak canım 😍tüp bebekte hafta hesaplama normal hamilelik gibi oluyorsa eğer son adet tarihime göre 3+6 şu an daha çok küçük ya 🥹😍 bi de çift embriyoydu onu da merak ediyorum şimdi acaba ikisi de tutmuş olabilir mi diye 🤭😂