Deletedmom_116 ay evet sen söylemiştin canım valla haklıymışsın hep diyorum keşke daha önceden gitseydim hastaneye diye ama böyle olucakmış demekki evladımı sağlıkla kucağıma aldım ya gerisinin hiçbir önemi yok sezaryen olduğum için çok acı çekiyorum sırf onun için dayanıyorum her şeye 🥹