Esrashshshssh Ben kontrol amaçlı gitmiştim Ebe normal önce açılma muayenesi yaptı o sırada sanki idrarın varmış da zorla tutmuşum gibi birden Su geldi biraz ama ebe dedi suyun değil ama o dakikadan itibaren sancılarımın az az arttığını hissediyordum sonra zaten doktor dedi hazır gelmişken çatı muayenesi de yaptı uygun dedi ama biraz sıkı bir yürüyüş falan yap yumuşama olsun 40+4′te sabah saat 10′da çatı muayenesi oldum eve geldim saat öğlen 2 gibi sancıların başladı 40 + 5 girdiğimiz gece saat 1′de hastaneye gittim dediler suyun geliyor yatışı yaptılar sonra Sony sancı verdi gece saat 3ten sabah 10′a kadar açılma çok ilerlemedi 5 santim oldu bebeğim kalp atışı yavaşlanıyor suni sancıdan O yüzden acil sezaryen oldu öğlen saat 11.50 gibi bebeğim yanımdaydı o kadar rahatladım ki 😂