Eda-01-02 kimyasal gebelik ilk 5 haftada kanamalı sonuçlanan gebeliklere denir ve sağlıksız gebeliktir sebebsiz sonlanan gebeliklere denir. Erken gebelik testi yaptım adetime 1 gün kala çift cizgiydi ertesi gün lekelenmem başladı daha sonra tekrar test yaptım o da çift çizgiydi bir sonraki gün şiddetli sancı ve kasığıma bıçak saplanmış gibi bir ağrıyla sabahladım kanamam ve pihtilar artınca doktora gittim ama kimyasal gebelik olduğunu bilmiyordum doktora gittiğimde vajinal muayene yaptı kürtaja gerek olmadığını kimyasal gebelik olduğunu söyledi sadece ağrılarım icin parol kullanmamı önerdi