Nisa10 6 günlükken yaptırdık uyuyarak girdi uyuyarak çıktı ilk çişinde az ağladı o kadar hemen iyileşti hiç anlamadık bile iyiki erkenden yaptırmışız diyorum şuan 2,5 yaşında çok hareketli asla büyüyünce yaptıramazmışım dönmeye başladığından beri yerinde durmuyor