Mervealya1992 Buraya hep yazdım 7. Haftamda kız 12 haftamda erkek denıldı çin rus yuzuk testıde kız bebekti bende hep kız hissettım burdakı cınsıyet bılen arkdalarda cogunluqu kız dedi ama bütün hurafeler yerle bir 😂 erkek bebegım oluyor
kbsoysal Mervealya1992 yaa hayırlı olsuun😅🥰 peki kese şekliniz nasıldı diyorlar ya yuvarlak olunca kız oval olunca erkek diye😂 bunu hep merak ediyordum
Aynil710 Mervealya1992 yaaaa 😅😅 hayirli olsun 7. Haftadaki fotografi bi beni etiketleyip paylaşır misiniz merak ettim 😅
Mervealya1992 birrana bmö bir tane kızım var zaten oyuzden cok takmadım ama kız istıyordum bırtane daha
Mervealya1992 kbsoysal 7. Haftamda kız idi bende tahmın bulunabılıyorum 7. Haftamda kesın kızdı sonra 12. Haftamda erkek oldu hissimde erkege döndu
nurcan355 kbsoysal benimki ovaldi kizim oldu yuvarlak ve oval genelde kiz oluyor zaten fasulye seklinde erkek oluyor tabi buda bir hurafe herkeste tutmayabilir ama benim cevremdekilerinde kizi oldu onlarinda yuvarlak ve oval hep kizdi
aslaninannesi7 kbsoysal benimde erkek bebeğim 😘 herkes kızın olacak diyordu karnıma bakarak ama doğru çıkmadı ☺️ büyüdükçe de yayılıyor karnım
kbsoysal Mervealya1992 benim de Mervealya1992 yorumluyorsan ben de atayıım çok merak ediyorum 11 haftalığız biz de😅
Rabiamina Kralereeed bebeğime kafa yapısından 12. haftada bu erkek bebek dedim doğru çıktı. Sizinki de erkeğe benziyor. Hayırlısı neyse o olsun 🥰
Asya140820 Kaçıncı haftadasınız ay birde bana bakın 
Zeynep3 Mervealya1992 tam kız belirtisi varmış gerçekten . Peki vajinal mı karından mı bakıldı burada
Zeynep3 1Ali Kesinlikle kese yanıltıyor . Daha çok plesanta konumuna göre yorum yapılıyormuş ilk haftalarda ama onu da görmek zor bence nasıl ayırt edeceğiz plesanta hangisi