Bence gerek yok hele doğumun kendi kendine başlamazsa onlar başlatırsa hiç hiç gerek yok fiyatı da çok fazla ne yapacak sanki ekstra risk aldığı için sadece ekstra ekstra para alacaklar doğumu zorluğu sen yaşayacaksın ilki neden sezaryen oldu o da önemli aslında mesela sancı çekmene rağmen bebek inmediyse yine aynı olma ihtimali var ya da açıklığın ilerlemediyse vs